Saturday, September 25, 2010

Just to say...





















Dad August 1943
In 1943



Mom and Dad - 31st August 1966
With Mom in 1966



































dad cranfield
With me in 1967




















dad 90's
In 1991




























dad un
 At the United Nations in 1997






















Speaking at the European Space Agency in 2000
























Today isn't good for Chopin's Tristesse so I post the Heroic, which is perfect!


Did you know that when, at twenty years of age, Chopin left Poland and settled in Paris as a political exile, he took with him some Polish soil? He kept it with him all his life -never having gone back to Poland - and when he died, it was buried with him at Père Lachaise. 



Recognize this?



8 comments:

rauf said...

You have your Dad's looks.

Trulyfool said...

He's a handsome man, obviously of some accomplishment and position. Lucky, also, to have a daughter's love.

Pápi said...

Mil obrigados minha querida Cócas! Que presentes tão bons, que palavras tão direitinhas ao coração e música de que tanto gosto. Pena é que já não consiga voltar a tocar o Lac de Como, mas já foi óptimo ouvi-lo tão bem tocado. Quanto aos filmes vamos vê-los hoje e os cartões, tão lindos, já estão no escaparate!... Dá também muitos beijinhos a elas, adorei o que escreveram. Um abraço também ao Michel com o meu muito obrigado. Pápi

Ruth said...

Feliz Aniversário to your father!

Claudia said...

You are all very sweet for commenting :-)

Thank you.

Salvador said...

Worthy and tender at the same time.

You've achieved thrill me.

Claudia said...

Obrigada, Salvador. Gostava que tivesses um blog onde partilhasses as tuas fotografias e os teus poemas lindos. Eu seria visitante assídua e de certeza que, como eu, muito mais gente.

Anonymous said...

Lindo:-)

Loved it:-)

MMMBJS